Povratak

Istraživanje uz pomoć suvremene tehnologije “Eye-tracking”

Potaknuti nedavnim događanjima vezanima uz regulaciju načina označavanja proizvoda u EU i željom da se potrošačima olakša izbor kvalitetnih namirnica, ZŠEM je proveo istraživanje o utjecaju različitog načina prikazivanja sastava proizvoda na prednjoj strani proizvoda na percepciju zdravosti proizvoda i namjeru kupovine. Posebnost istraživanja je korištenje najsuvremenije neuromarketinške opreme za istraživanje potrošača, koja omogućuje nepristranu i objektivnu mjeru pozornosti i percepcije proizvoda. U suradnji sa agencijom za bihevioralni marketing „Promosapiens“, istraživanje je bilo provedeno pomoću opreme koja je pratila i analizirala poglede sudionika istraživanja dok su promatrali različite slike proizvoda (Eng. Eye-tracking). Eksperimentalni dio istraživanja je trajao dva dana, a u njemu je sudjelovalo preko 70 zainteresiranih ZŠEM studenata. Istraživanje još uvijek traje, u tijeku je prikupljanje stavova stručnjaka nutricionista. U tom kontekstu, surađuje se sa nutricionistom i doktorandom  Bojanom Stojnićem, udrugama koje okupljaju hrvatske nutricioniste te sa Prehrambeno biotehnološkim fakultetom. Voditeljica istraživanja je naša profesorica na kolegiju Ponašanje potrošača, dr. sc. Andrijana Mušura Gabor, a važno je istaknuti i da će temeljem ovog istraživanja student ZŠEM-a David Ban Ostić napisati svoj završni rad. Rezultati istraživanja bit će objavljeni u znanstvenom časopisu i prezentirani na znanstvenoj konferenciji. Veselimo se što smo ovim znanstvenim projektom u suradnju doveli ZŠEM i agenciju Promosapiens, koristili neuromarketinšku opremu, izazvali interes različitih struka i savjetodavnih institucija, te uključili studente u cijeli proces. Veselimo se objavi rezultata istraživanja! 

U 5% najboljih poslovnih škola u svijetu

Najbolja poslovna škola u Hrvatskoj

ZŠEM postao centrom izvrsnosti u edukaciji HR specijalista