Izaberite poticajnu okolinu i širite je - Zagrebačka škola ekonomije i managementa

Povratak

Izaberite poticajnu okolinu i širite je

Studentica sam druge godine Zagrebačke škole ekonomije i managementa i prvostupnica psihologije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu s planom nastavka diplomskog studija na potonjem fakultetu. Također, novoizabrana sam predsjednica studentske organizacije Next JE koja djeluje u sklopu ZŠEM-a.

Ovim tekstom želim prenijeti svoje iskustvo studiranja i zaključke koji su iz istog proizašli.

Kada sam upisivala Filozofski fakultet, imala sam izvjesna očekivanja koja se, nažalost, tijekom prve i druge godine mog studija nisu realizirala. Nije riječ o nekoj horor priči o profesorima, već jednostavno program i grana psihologije koju njeguje moj fakultet nisu bili nešto što mi se sviđalo. Ipak, odlučila sam nastaviti studirati znajući da slijede meni zanimljiviji kolegiji. U međuvremenu sam isplanirala svoj upis na Zagrebačku školu ekonomije i managementa kao odgovor na vlastitu želju za boljim poznavanjem interdisciplinarnog područja društvenih znanosti – bihevioralne ekonomije, ali i ekonomije općenito budući da sam odrasla u obitelji u kojoj je ona sveprisutna. Prošle sam godine upisala preddiplomski studij ekonomije i managementa na ZŠEM-u. Dok su još uvijek postojale male nesigurnosti o tome jesam li donijela ispravnu odluku, Nobelova nagrada iz ekonomije uručena je jednom od začetnika bihevioralne ekonomije, Richardu Thaleru. Nadam se da ste bar jednom imali osjećaj kako je određena masa ljudi prepoznala i pozdravila vaše ideje i/ili ciljeve. Ako niste, češće čitajte novine – daju više socijalne podrške od Instagrama. Organizacijska klima na novom fakultetu djelovala je motivirajuće pa sam se u prvom mjesecu studiranja uključila u studentsku organizaciju Next JE, a već u sljedećem i u marketinški ured. Trenutno se odmaram u svom rodnom Šibeniku i planiram iduću akademsku godinu.

Iz ove kratke priče zaključila bih tri stvari. Prvo, neće vam se svi kolegiji svidjeti (i ne moraju), ali ćete ih morati položiti da dođete do cilja. Također, postoji i velika vjerojatnost da će vam nešto od toga stvarno trebati. Osobno mi je već na prvom zadatku u projektu za Next dobro došlo znanje stečeno na psihologiji. Drugo, izaberite poticajnu okolinu i širite je. I posljednje, nemojte miješati poticajnu okolinu s ugodnom – poticajna podrazumijeva ugodno i motivirajuće u jednom.

Autorica: Lucia Kulušić

U 5% najboljih poslovnih škola u svijetu

Najbolja poslovna škola u Hrvatskoj

ZŠEM postao centrom izvrsnosti u edukaciji HR specijalista