„Važno je biti prisutan online“ – Andrea Benović i Iva Ricov progovaraju o hrabrom poduzetničkom podhvatu - Zagrebačka škola ekonomije i managementa

Povratak

„Važno je biti prisutan online“ – Andrea Benović i Iva Ricov progovaraju o hrabrom poduzetničkom podhvatu

U današnje vrijeme glavni izvor informiranja su društvene mreže dok tradicionalni mediji polako, ali sigurno padaju u zaborav. Mlade i hrabre poduzetnice Andrea Benović i Iva Ricov shvatile su to već pri završetku studiranja na ZŠEMu. Iskoristivši svaku priliku, praksu, tečaj i iskustvo koje su mogle, ove odlučne poduzetnice nastavljaju graditi blistavu karijeru usprkos izazovima na današnjem tržištu. Kroz svoj rad one pomažu prezaposlenim ljudima održavati uspješne društvene mreže pružajući im jedinstveni, cijeli paket usluga, a ne samo jednu izoliranu djelatnost.

 

I: Bok! Prvo vam želim čestitati na novom poduzetničkom pothvatu! Vaša  hrabrost i predanost napretku i radu je zbilja zadivljujuća. Kako je izgledalo vaše putovanje do te odluke?

A: Bok! Kada sam završila ekonomsku srednju školu odlučila sam upisati ZŠEM i to mi je bilo zaista korisno iskustvo. Dobila sam puno prilika za sudjelovanje u projektima, konferencijama, praksama i  raznim poslovima, te sam iskoristila sve što sam mogla. Za marketing sam se počela zanimati kada sam počela raditi u uredu marketinga na ZŠEMu i uvijek me nešto vuklo natrag u marketing bez obzira no sve ostalo čime sam se bavila

I: Ja sam također završila preddiplomski studij na ZŠEMu, a tamo sam i upoznala Andreu.  Par godina nakon toga zajedno smo počele raditi na projektu RnB Weekend što nas je ponovno spojilo, a kada smo počele skupa raditi vidjele smo da imamo ista iskustva, ciljeve, vizije i strategije, te smo odlučile da je najbolji ishod maksimizirati potencijal ove prilike i otvoriti našu firmu u kolovozu ove godine. Zove se Simply Mint, te smo jako ponosne na činjenicu da se neprestano razvijamo i rastemo u poslovnoj zajednici.

 

I: Koja stečena iskustva i vrijednosti  na ZŠEMU bi izdvojile kao najkorisnija?

A: Definitivno Student Future Day na kojem sam bila svake godine i gdje sam dobila prvi veći posao u velikoj korporaciji. Radila sam u računovodstvu, te iako me to nikada nije bio prvi interes stekla sam bitna znanja i vještine koje mi danas koriste za vođenje moje agencije.  Također bi istaknula Summer School u kojoj sam kroz opuštenu atmosferu i raznoliku i poticajnu okolinu zaista puno naučila, ali se i zabavila te naučila puno o ljudima iz drugih kultura.

I:  ZŠEM je u mene usadio jako dobre radne navike zbog puno obaveza koje smo imali. Također sam puno naučila iz samog predmeta marketing. Taj predmet i profesori koji su ga predavali su mi podarili savršeni temelj za učenje i rad u digitalnom marketingu.

 

I: Andrea, kojim studentima bi preporučila Summer School?

A: Apsolutno svima! Otišla sam na Summer School u Lisabon odmah nakon prve godine i nikad nisam požalila. Mogla sam slušati predmete koji su me zanimali, no bez velikog pritiska i stresa potaknutog od polaganja ispita kao na razmjeni. Također postoji mogućnost odabiranja lakših predmeta i fokusiranja na upoznavanje novih ljudi i savladavanja jezičnih barijera.

 

I: Kada i kako ste shvatile da želite imati nešto svoje tj. biti same svoje šefice?

A: Nakon što sam odradila 3 prakse i bila u raznim radnim odnosima u firmama i agencijama shvatila sam da sam stekla dovoljno znanja i vještina da se mogu i sama baviti s tim. Također sam u tom periodu shvatila da me marketing najviše zanima, te da je digitalni marketing ključ budućeg uspjeha svakog poslovanja. Otvorila sam svoju agenciju prije godinu dana. Najviše me je motiviralo to što si sama mogu rasporediti vrijeme kako mi odgovara te što mogu raditi sve od kreative do administracije što me zbilja veseli zato što sam izrazito svestrana osoba koja ne voli monoton posao.

 

 

I: Na koje prepreke nailazite kao mlade poduzetnice koje se žele dokazati svojim vještinama na današnjem poslovnom tržištu?

I:  Ljudi nažalost još uvijek osuđuju druge na temelju prvog dojma. Nama nekada bude teško zato što smo dvije mlade žene koje ljudi smatraju neiskusnima, no do kraja sastanka im pokažemo kako stvari zapravo stoje, te budu iznenađeni našim znanjima i sposobnostima. Još jedan problem se krije u tom što ljudi ne razumiju koliko je digitalni marketing zapravo razvijen i kompliciran, no i presudan za uspjeh.

 

I: Za koje vrijednosti smatrate da su najbitnije kako bi netko uspio u vašoj djelatnosti, u današnjim uvjetima rada?

I: Kako bi netko danas uspio u gotovo bilo kojoj djelatnosti smatram da je potrebno biti uporan, borben, samopouzdan, organiziran, znati dobro komunicirati, te uvijek raditi na sebi kako bi došao do najbolje verzije sebe.

 

I: Što baš vašu firmu razlikuje od konkurentnih u toj djelatnosti?

A: Razlikuje nas to što Vam mi nudimo cijeli paket usluga, a ne samo jednu djelatnost kao npr. oglašavanje. Kod nas možete očekivati usluge fotografiranja, izrade vizala, dolaska na teren i evente, oglašavanje i slično. Vrlo naporno radimo kako bi svojim klijentima pružili potpunu uslugu s kojom će biti zadovoljni.

 

I: Kakvi su vam planovi za budućnost i postoji li neki projekt kojemu se najviše veselite?

I: Plan za budućnost nam je definitivno širenje mreže klijenata i zaposlenika. Najviše projekata radimo u gastro smjeru, gastro marketing,  pošto u tome imamo najviše iskustva i to nam se najviše sviđa.

A: Za Advent pripremamo posebni projekt na trgu Bana Josipa Jelačića kojemu se posebno veselimo. No, nećemo Vam kvariti iznenađenje, dođite i uvjerite se sami zašto je ovaj projekt tako poseban.

 

 

I: S obzirom na to da ne volite monotoniju kako izgleda vaš prosječan dan? Što je najteža komponenta u vlastitom biznisu?

A: Uh, mi nemamo prosječan dan! Svaki je drugačiji, dinamičniji, turbulentniji i uzbudljiviji od prošlog. Također imamo puno klijenata koji nisu iz Zagreba pa smo često i na putu, a s obzirom na to da radimo sav content za agenciju (izrada vizuala, fotografije, oglašavanje itd.) moramo se skroz posvetiti tome što znaci da smo često i na photo sessionima izvan države. Naravno ima i dana kad možemo raditi od kuće u pidžami što nam dobro dođe kao predah. Smatram da je to jedna od velikih prednosti vlastitog biznisa.

I: Ako voliš svoj posao nikada ti neće biti naporno, no nama je definitvno “najteži”, odnosno najnaporniji posao bavljenje suhoparnom administracijom i proučavanje zakona o određenoj djelatnosti.

 

I: Za kraj recite nam što očekujete od ljudi u vašem timu:

A: Osobe s kojima radimo moraju biti odgovorne, organizirane, pouzdane, trebale bi pratiti trendove i imati inovativne ideje, no također moraju biti spremne na žrtvovanje svog vremena ako nešto nenadano iskrsne.

I: Uskoro ćemo imati potrebu za studentima za rad, te ćemo se definitivno okrenuti ZŠEMu, zato što znamo da ćemo tamo dobiti studente s najboljim znanjima.

I: Hvala vam na vremenu i želimo vam puno uspjeha u budućnosti!

 

Autor: Magdalena Bušić

U 5% najboljih poslovnih škola u svijetu

ZŠEM među 200 najboljih u svijetu, među 60 najboljih u Europi

ZŠEM postao centrom izvrsnosti u edukaciji HR specijalista