„Važno je biti prisutan online“ – Andrea Benović progovara o hrabrom poduzetničkom podhvatu - Zagrebačka škola ekonomije i managementa

Povratak

„Važno je biti prisutan online“ – Andrea Benović progovara o hrabrom poduzetničkom podhvatu

U današnje vrijeme glavni izvor informiranja su društvene mreže dok tradicionalni mediji polako, ali sigurno padaju u zaborav. Mlada, hrabra poduzetnica Andrea Benović shvatila je to već pri završetku studiranja na ZŠEMu. Iskoristivši svaku priliku, praksu, tečaj i iskustvo koje je mogla, Andrea je izgradila blistavu karijeru. Iako je tek u dvadesetim godinama Andrea iza sebe već ima vlastitu uspješnu agenciju „AB Strategy“. Svojim radom Andrea omogućuje prezaposlenim ljudima uspješno održavanje društvenih mreža.


   

I: Bok Andrea! Prvo ti želim čestitati na tvom poduzetničkom pothvatu! Tvoja hrabrost i predanost napretku i radu je zbilja zadivljujuća. Kako je izgledalo tvoje putovanje do te odluke?

A: Bok! Kada sam završila ekonomsku srednju školu odlučila sam se upisati ZŠEM i to mi je bilo zaista korisno iskustvo. Dobila sam puno prilika za sudjelovanje u projektima, konferencijama, praksama i  raznim poslovima, te sam iskoristila sve što sam mogla. Za marketing sam se počela zanimati kada sam počela raditi u uredu marketinga na ZŠEMu i uvijek me nešto vuklo natrag u marketing bez obzira no sve ostalo čime sam se bavila.

I: Koja iskustva stečena na tim aktivnostima bi izdvojila kao najkorisnija?

A: Definitivno Student Future Day na kojem sam bila svake godine i gdje sam dobila prvi veći posao u velikoj korporaciji. Radila sam u računovodstvu, te iako me to nikada nije bio prvi interes stekla sam bitna znanja i vještine koje mi danas koriste za vođenje moje agencije.  Također bi istaknula Summer School u kojoj sam kroz opuštenu atmosferu i raznoliku i poticajnu okolinu zaista puno naučila, ali se i zabavila te naučila puno o ljudima iz drugih kultura.

I: Kojim studentima bi preporučila Summer School?

A: Apsolutno svima! Otišla sam na Summer School u Lisabon odmah nakon prve godine i nikad nisam požalila. Mogla sam slušati predmete koji su me zanimali, no bez velikog pritiska i stresa potaknutog od polaganja ispita kao na razmjeni. Također postoji mogućnost odabiranja lakših predmeta i fokusiranja na upoznavanje novih ljudi i savladavanja jezičnih barijera.

I: Kada i kako si shvatila da želiš imati nešto svoje tj. biti sama svoja šefica?

A: Nakon što sam odradila 3 prakse i bila u raznim radnim odnosima u firmama i agencijama shvatila sam da sam stekla dovoljno znanja i vještina da se mogu i sama baviti s tim. Također sam u tom periodu shvatila da me marketing najviše zanima, te da je digitalni marketing ključ budućeg uspjeha svakog poslovanja. Otvorila sam svoju agenciju prije godinu dana. Najviše me je motiviralo to što si sama mogu rasporediti vrijeme kako mi odgovara te što mogu raditi sve od kreative do administracije što me zbilja veseli zato što sam izrazito svestrana osoba koja ne voli monoton posao.

I: S obzirom na to da ne voliš monotoniju kako izgleda tvoj prosječan dan?

M: Uh, ja nemam prosječan dan! Svaki je drugačiji, dinamičniji, turbulentniji i uzbudljiviji od prošlog. Također imam puno klijenata koji nisu iz Zagreba pa sam često i na putu, a s obzirom na to da radim sav content za agenciju (izrada vizuala, fotografije, oglašavanje itd.) moram se skroz posvetiti tome što znači da sam često i na photo sessionima izvan države. Naravno ima i dana kad mogu raditi od kuće u pidžami što mi dobro dođe kao predah. Smatram da je to jedna od velikih prednosti vlastitog biznisa.

I: Vau, Ovo zvuči stvarno zanimljivo! Koji su ti planovi za budućnost? Namjeravaš li nastaviti ovako dinamično?

M: Naravno! U budućnosti planiram proširiti posao, zaposliti još ljudi i proširiti mrežu klijenata. Također bi voljela još više surađivati sa kolegama s ZŠEMa, uvijek sam otvorena za networking s njma.

 

I: Za kraj reci nam što bi poručila svojim kolegama koji trenutno studiraju na ZŠEMu?

M: Stvarno bi preporučila da iskoriste svaku priliku i aktivnost na ZŠEMu zato što će im to dati odlične temelje za svako područje u poslovanju. Također će im to pomoći da usavrše svoje komunikacijske vještine koje su izrazito bitne danas. Studentima bi proučila i da alumni mreža jako dobro funkcionira te da ju svakako njeguju i koriste koliko mogu!

I: Andrea,  hvala ti na vremenu i želimo ti puno uspjeha u budućnost


Magdalena Bušić

U 5% najboljih poslovnih škola u svijetu

ZŠEM među 200 najboljih u svijetu, među 60 najboljih u Europi

ZŠEM postao centrom izvrsnosti u edukaciji HR specijalista