ZONA boutique health centar - Zagrebačka škola ekonomije i managementa

Povratak

ZONA boutique health centar

Lea Salihagić, alumna Zagrebačke škole ekonomije i managemeta vlasnica je ZONA boutique health centra u kojem je okupila stručnjake različitih profila koji dolaze držati edukacije vezane uz različita područja zdravog načina života. Što sve nudi ZONA te kako se Lea nakon MBA programa iz marketinga odlučila za poduzetnički pothvat zanimalo je i nas pa smo je posjetili na njenom radnom mjestu. 

Uspješno vodite centar zdravlja – rekreacijski i fitness centar. Što Vas je potaknulo na taj pothvat? Koja Vam je bila motivacija za otvaranje centra?

Prije 13 godina u obitelji sam imala slučaj karcinoma tako da smo se svi prebacili na manje- više zdrav način prehrane, uveli redovito vježbanje, pa tako i polako počeli sve intenzivnije razmišljati o poslu kojim bi sve to objedinili na jednom mjestu. Uvidjeli smo da takvog centra nema u Zagrebu, pa smo odlučili sami otvoriti oazu mira u kojoj ćemo okupiti sve stručnjake na jednom mjestu i tako olakšali ljudima koji se žele okrenuti zdravom životu.

Koji se sve programi nude u centru?

U centru se nude različiti oblici vježbanja: yoga, pilates, funkcionalni trening, potom masaže, fizioterapija, shiatzu tretmani te nutricionističko i psihološko savjetovalište.

Vaši su programi raznovrsni. Postoji li neka dobna granica ili svatko tko ima želje da pokrene svoje tijelo može postati vaš član, bez obzira na dob?

Nema nikakve dobne granice, svi se mogu priključiti našim ponuđenim programima ovisno o njihovim željama i potrebama. Radimo u malim grupama tako da se treneri mogu prilagoditi svakom klijentu posebno.

Kakav vam je odaziv? Koliko otprilike članova brojite u centru?

S obzirom na to da radimo tek pola godine, ne bismo se smjeli žaliti. Brojimo pedesetak članova koji su učlanjeni u različite grupe, povrh toga nudimo i usluge koje ne zahtijevaju članarinu stoga, neki ljudi dođu jednokratno i ne upisuju se.

Kako se uopće može učlaniti u vaš centar?

Jednostavno navratite u ZONU, prvi probni trening je besplatan te se nakon toga možete upisati. Također, tko god želi može nam se javiti preko društvenih mreža – Facebook-a i Instagrama, telefonom ili mail-om. Rado odgovaramo na sva pitanja. Ako netko ima zdravstvenih problema, naši stručnjaci ga savjetuju, kako bi olakšali opredjeljivanje za pojedini program ili paket koji nudimo.

Je li bilo poteškoća u stvaranju samoga centra?

Otvaranje bilo kakvog privatnog biznisa – tvrtke, centra uvijek je zahtjevan posao. Mi smo dobili poticaje iz naših, ali i europskih fondova, dobili smo dva kredita od Hamaga (mali zajam) i HBOR-a (žene poduzetnice) što je dokaz da je naša vizija i ideja prepoznata i šire.

Na koje sve načine promovirate centar, kako bi za njega čula javnost? Imate li vlastitu stranicu, jeste li aktivni na društvenim mrežama?

Osim otvorenja, o kojemu su pisali svi značajniji portali i tiskovine u Hrvatskoj, također imamo društvene mreže poput Facebook stranice (ZONA boutique health centar) i Instagrama (ZONA_boutique_health_centar) na kojima objavljujemo fotografije, članke, zanimljivosti o onome što radimo. Imamo i internetsku stranicu (www.zonalife.hr), a u izradi je i blog. Radimo i na promidžbi putem radio postaja, billboarda te drugih prikladnih načina oglašavanja. Ovih dana krećemo i u nešto snažniju digitalnu kampanju.

Od kojih se stručnjaka sastoji vaš tim?

Tim se sastoji od nutricionista, kineziologa, fizioterapeuta, shiatzu praktičara, masera, yoga učitelja, psihologa, bioenergetičara, ekonomista pa i od jednog magistara edukacijsko- rehabilitacijske znanosti. Surađujemo i s drugim stručnjacima različitih profila koji dolaze kod nas držati edukacije vezane uz različita područja zdravog načina života.

Priređujete li neke radionice te predavanja? O čemu? Na koji način osoba može na njima prisustvovati, treba li se prijaviti ili se može slobodno doći na adresu?

Do sada smo imali predavanja i radionice na teme: ,,Unutarnji svijet darovite djece“, ,,Partnerski odnosi“, ,,Probiotici“, ,,Imunitet“, ,,Izrada visionboarda“ (koji je vodila Tatjana Divjak, prvi lifecoach u Hrvatskoj). Za prisustvovanje se treba prijaviti na mail koji se može pronaći na našoj internet stranici, dio se plaća, a imamo i predavanja i radionice te druge aktivnosti koje su besplatne.

Koji su vaši planovi i strategije u budućnosti? Planirate li možda proširenje na neke druge lokacije Zagreba, možda i izvan njega?

U budućnosti se svakako vidimo i na drugim lokacijama u Zagrebu te i u drugim hrvatskim gradovima, a vidimo i neke mogućnosti za proširenjem posla i u susjednim zemljama. No, trenutno nam je cilj uhodati se, vidjeti kako i u kojem smjeru ćemo se razvijati. U Hrvatskoj svakako postoje klijenti koji pokazuju sve veći interes za područje kojim se bavimo, ono što je važno je pronaći put do tih klijenata, a u tome mi je mnogo pomogao i MBA studij (smjer marketing) koji sam završila upravo na ZŠEM-u.

Sugovornik: Lea Salihagić

Novinar: Jelena Bartoš

U 5% najboljih poslovnih škola u svijetu

Najbolja poslovna škola u Hrvatskoj

ZŠEM postao centrom izvrsnosti u edukaciji HR specijalista