izv. prof. dr. sc. Maja Martinović - Zagrebačka škola ekonomije i managementa

Povratak

izv. prof. dr. sc. Maja Martinović

Doktorirala, magistrirala i diplomirala na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Godine 2005. Završila je International Faculty Development Program na IESE Business School – Universidad de Navarra. Na ZŠEM-u predaje kolegije iz područja marketinga na stručnom i diplomskom studiju i vrši dužnost predstojnice Katedre za marketing i komunikacije kao i prodekanice MBA programa. Objavila je tridesetak znanstvenih i stručnih radova iz područja marketinga, između ostalih i u časopisima: Educational Studies, International Journal of Management Cases, International Journal of Entrepreneurship and Small Business (IJESB), World Journal of Retail Business Management i Mostariensia. Radila je na prijevodima i stručnoj redakturi, te je bila urednica nekoliko knjiga iz područja marketinga među kojima je i udžbenik za MBA studij Upravljanje strateškim marketingom.

Znanost

Martinović, M.: Segmentacija tržišta kao odrednica uspješna upravljanja marketingom u nakladništvu, doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, obranjeno 20.3.2007.
Martinović, M.: Marketing usluga u srednjoškolskom obrazovanju, magistarski rad, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, obranjeno 18.10.1999.
Martinović, M., Vranešević, T.: Model segmentacije tržišta u nakladništvu (The Model of Market Segmentation in Publishing), str. 101-113., ed. Grbac, B., Meler M., Marketing u društvu znanja (Marketing in a Knowledge based Society), EF Sveučilišta u Rijeci, Cromar, Rijeka, 2008.
Jurković Majić, O., Martinović, M., Bušljeta Banks, I.: Production of Croatian Halal Products as a Result of Monitoring Consumer Behavior, International Journal of Management Cases, Vol. 10, Issue 3/4, 5th International CIRCLE Conference, Nicosia, Cyprus, p. 35, 26th-29th March 2008.
Babić, A., Martinović, M., Bušljeta Banks, I.: Customer Relationship Management as a Competitive Adventage of Educational Institutions, 27th International Conference on Organizational Science Development; Knowledge for Sustainable Development, Portorož, Slovenija, March 2008.
Martinović, M., Kraljević, K. i Babić, A.: Selecting the Target Hospitality Market for the Launch of Authentic Croatian Food, New Trends in Tourism and Hospitality Management, Tourism & Hospitality Industry 2008, 19th Biennial International Congress, Opatija, Croatia, str. 67., May 07-09, 2008.
Martinović, M.: Etika u marketingu s posebnim osvrtom na etiku u oglašavanju, str. 389-413.; ur. Krkač, K.: Uvod u poslovnu etiku i korporacijsku društvenu odgovornost, Mate, ZŠEM, Zagreb, 2007.
Kraljičković, J., Vranešević, T., Šubar, G. i Martinović, M.: Stvaranje marke Samoborska salama i ostalih regionalnih maraka Zagrebačke županije, str. 223-246.; autor: Vranešević, T.: Upravljanje markama (Brand Management), Accent, Zagreb, 2007.
Martinović, M., Klarić, A. i Vranešević, T.: Marka DONA i tvrtka Dona trgovina d.o.o., str. 279-290.; autor: Vranešević, T.: Upravljanje markama (Brand Management), Accent, Zagreb, 2007.
Jurković Majić, O. i Martinović, M.: Research on Users’ Satisfaction with the Quality of Services in Secondary Education in Croatia, 4th CIRCLE Conference, Marketing Consumer Behaviour and Religious Tourism and Events, Calabrai, Italy, April 2007.
Martinović, M., Vranešević, T. i Mandić, M.: Quality management of food products’ private labels in Croatia, International Journal of Management Cases, Vol. 9, 3/4, pp. 196-200., 2007.
Martinović, M. i Vranešević, T.: Model segmentacije tržišta u nakladništvu, XXth CROMAR Congress, Marketing in the Knowledge Society and Contemporary Business Reality, Rijeka, 25-27. listopad 2007.
Martinović, M., Jurković Majić, O. i Prlić, A.: Reciprocal Effect of Marketing (Distribution) Channels and Book Prices in Croatia, World Journal of Retail Business Management, 2007.
Ćorić, S. i Martinović, M.: Segmentacija tržišta uz pomoć izvedenih osobina potrošača, Sveučilište u Mostaru – Mostariensia: časopis za humanističke znanosti, Mostar, 2007.
Martinović M., Vignali C. i Vranešević, T.: Acquisition in the ice cream business – Agrokor Croatia and Baldauf Hungary, International Journal of Entrepreneurship and Small Business (IJESB), Vol. 3, No. 3/4, pp. 366-381., 2006.
Martinović, M., Mušura, A.: Strategija razvoja tržišta s posebnim osvrtom na ulazak tvrtke Podravka na tržište Ukrajine, Zbornik znanstvenih radova na temu “Problemi tržišne transformacije gospodarstva”, Harkov, Ukrajina, lipanj 2005.
Martinović, M., Vranešević, T.: Expanding Agrokor: Ledo’s acquisition of “Baldauf” in Hungary, International Journal of Management Cases, Special Edition: Mergers, Acquisitions and Strategic Alliances in a Transitional Environment, Volume 7, Issue 2, University of Gloucestershire, str. 61-73., 2004
Martinović, M., Vranešević, T.: Promotion of Reading and Books as a Social Marketing Activity in Developed Countries and the Republic of Croatia, 2nd International Conference ‘An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage’, Graduate School of Economics and Business, Zagreb, June 17-19, 2004.
Ozretić Došen, Đ., Martinović, M.: Marketing of Services in Secondary Schools in the Republic of Croatia, Educational Studies, No. 4(29), UK, str. 373-386., prosinac 2003.
Martinović, M., Pirić, V.: Društveni marketing s posebnim osvrtom na vjerske institucije i vjerske škole u Republici Hrvatskoj, Sveučilište u Mostaru – Mostariensia: časopis za humanističke znanosti, br. 17, Mostar, str. 123-139., 2003.
Martinović, M.: Provokacija Ožujskim za mrvu publiciteta, pa i lošeg, business.hr, Zagreb, 24.05.2007., str. 6.
Martinović, M.: Janičina Jamnica utažit će drukčiju sportsku žeđ, business.hr, Zagreb, 02.11.2006., str. 4.
Martinović, M.: Marketing usluga, Komunikacije, br. 2, Zagreb, 2007, str. 10.
Martinović, M.: Društveni marketing, Marketing u praksi, Zagreb, br. 19, 2005, str. 34-37.
Martinović, M.: Segmentacija tržišta – Na usluzi sve zahtjevnijim turistima, CROATIABIZ, Zagreb, www.croatiabiz.com i www.dugirat.com , 26.09.2006.
Martinović, M.: Izazovi razvoja novih proizvoda, CROATIABIZ, Zagreb, www.croatiabiz.com i www.tportal.hr/gospodarstvo/poslovnivodic/fset.html , 19.10.2005.
Martinović, M.: Segmentacija – temelj marketinga turističkih tržišta – Na usluzi sve zahtjevnijim turistima, CROATIABIZ – časopis o suvremenom poslovanju, Zagreb, srpanj/kolovoz 2005, br. 37/38, str. 56.
Martinović, M.: Marketinška strategija: Razvoj novih proizvoda – Veliki izazov i rizik, CROATIABIZ – časopis o suvremenom poslovanju, Zagreb, lipanj 2005, br. 36, str. 54-55.
Martinović, M.: Direktna pošta – Pošta za smeće?, CROATIABIZ – časopis o suvremenom poslovanju, Zagreb, svibanj 2005, br. 35, str. 52.
Martinović, M.: Ambalaža i njezina funkcija – Spremnik i mamac, CROATIABIZ – časopis o suvremenom poslovanju, Zagreb, travanj 2005, br. 34, str. 56-57.
Martinović, M.: Konkurentske prednosti – Neljubaznost caruje, CROATIABIZ – časopis o suvremenom poslovanju, Zagreb, ožujak 2005, br. 33, str. 52.
Martinović, M.: Unapređenje prodaje – Vjernost kupca se nagrađuje, CROATIABIZ – časopis o suvremenom poslovanju, Zagreb, veljača 2005, br. 32, str. 50-51.
Martinović, M.: Kataloška prodaja – Sve popularnija kupnja ‘na neviđeno’, CROATIABIZ – časopis o suvremenom poslovanju, Zagreb, prosinac 2004/ siječanj 2005, br. 30/31, str. 40.
Martinović, M.: Važnost pravodobnih analiza i informacija – Moderno predskazivanje budućnosti, CROATIABIZ – časopis o suvremenom poslovanju, Zagreb, studeni 2004, br. 29, str. 40-41.
Martinović, M.: Marketing usluga u obrazovanju – Duboko suštinsko nerazumijevanje, CROATIABIZ – časopis o suvremenom poslovanju, Zagreb, rujan 2004, br. 27, str. 42-43.

U 5% najboljih poslovnih škola u svijetu

ZŠEM među 200 najboljih u svijetu, među 60 najboljih u Europi

ZŠEM postao centrom izvrsnosti u edukaciji HR specijalista