dr. sc. Julie Felker - Zagrebačka škola ekonomije i managementa

Povratak

dr. sc. Julie Felker

Dr. sc. Julie Felker zaposlenica je fakulteta College of Business na Sveučilištu Michigan-Deaborn. Prije priključivanja navedenom fakultetu radila je kao visoki akademski vođa studija, te je također radila na poziciji visokog pomoćnika dekana i privremenog dekana. Predaje kolegije Organizacijski postupak, Upravljanje ljudskim resursima (HRM), HRM na međunarodnoj razini, Upravljanje promjenama i Upraviteljske vještine za MBA-e i studente dodiplomskog studija. Njezini interesi obuhvaćaju geografsku pokretljivost školovanih radnika, prekogranično regrutiranje u Europskoj uniji, organizacijske promjene u suvremenim gospodarstvima i komparativno upravljanje ljudskim resursima,te međunarodno HRM, s posebnim naglaskom na Srednju i Istočnu Europu.

Kao član Fakulteta i visoki savjetnik Instituta William Davidson Sveučilišta Michigan-Ann Arbor, bavi se razvojem i odašiljanjem edukacijskih programa upravljanja, te omogućava tehničku podršku u razvoju zemalja, najčešće Algerije, Ruande i nekadašnjih Sovjetskih Republika Uzbekistana i Kazahstana. Preko Instituta Davidson surađuje s vlasnicama mikro poslova u Ruandi, čiji je rad inicirao i financirao Goldman Sachs. Dr. Felker je gost predavač i izvanredni profesor na Sveučilištu u Padovi, Štoklomskoj školi ekonomije u Rigi, te Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa.

Dr. sc. Felker započela je karijeru radeći za International Accounting Group-Pacific Canada Division of Unisys, Corp. Članica je ovih cijenjenih institucija: Academy of International Business, Academy of Management, European International Business Academy, European Academy of Management, OBTS-Teaching Society for Management Educators, Society of Human Resource Management.

Znanost

  1. Felker, J., EU’s new member states: An untapped (and underappreciated) source of talent for MNCs?, The International Journal of Human Resource Management (forthcoming)
  2. Felker, J. (2011) Professional development through self-directed expatriation: Intentions and outcomes for young, educated Eastern Europeans, The International Journal of Training and Development, 15(1), 76-86.
  3. Callahan, T., Strandholm, K. and Dziekan (Felker), J. (2009) Developing an undergraduate assessment test: A mechanism for faculty feedback about retention, The Journal of Education for Business, 85(1), 45-49.
  4. Felker, J., EU’s new member states: An untapped (and underappreciated) source of talent for MNCs?, The International Journal of Human Resource Management (forthcoming)
  5. Felker, J. (2011) Professional development through self-directed expatriation: Intentions and outcomes for young, educated Eastern Europeans, The International Journal of Training and Development, 15(1), 76-86.
  6. Callahan, T., Strandholm, K. and Dziekan (Felker), J. (2009) Developing an undergraduate assessment test: A mechanism for faculty feedback about retention, The Journal of Education for Business, 85(1), 45-49.

U 5% najboljih poslovnih škola u svijetu

ZŠEM među 200 najboljih u svijetu, među 60 najboljih u Europi

ZŠEM postao centrom izvrsnosti u edukaciji HR specijalista