dr. sc. Katarina Miličević - Zagrebačka škola ekonomije i managementa

Povratak

dr. sc. Katarina Miličević

Dr. sc. Katarina Miličević je partnerica u vodećoj globalnoj kompaniji za savjetovanje u hotelijerstvu, turizmu i industriji slobodnog vremena „HorwathHTL Zagreb“.

Također, direktorica je i suosnivačica thinktourism-a, tvrtke koja je posvećena razvoju kreativnih rješenja za učinkovitije i odgovornije donošenje odluka u turizmu. Ključna područja njezine stručnosti su brendiranje destinacija, menadžment i marketing u turizmu, istraživanje tržišta, marketing i prodaja u hotelijerstvu. Osim bogatog iskustva savjetovanja i rada u turističkom gospodarstvu, dr. Miličević bavi se i akademskim radom te je provela i objavila niz znanstvenih istraživanja u području turizma.

Dr. Miličević je docentica na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Ljubljani i Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa. Donedavno je obnašala dužnost predsjednice HI CROATIA (Hrvatskog ferijalnog i hostelskog saveza) koji je član Hostelling Internationala.

Znanost

Izabrana bibliografija:

  • Miličević, K., Mihalič, T. i Sever, I. (2016). An investigation of the relationship between destination branding and destination competitiveness, Journal of Travel & Tourism Marketing, DOI: 10.1080/10548408.2016.1156611.
  • Mikulić, J., Miličević, K. i Krešić, D. (2016). The relationship between brand strength and tourism intensity: Empirical evidence from the EU capital cities. International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, 10(1), 1-10.
  • Krešić, D., Mikulić, J. i Miličević, K. (2013). The factor structure of tourist satisfaction at pilgrimage destination: The case of Medjugorje. International Journal of Tourism Research, 15(5), 484-494.
  • Mikulić, J., Miličević, K. i Krešić, D. (2014). A comparative analysis of brand strength and tourism intensity among the EU capital cities: Does branding really matter? 5th International Conference on Destination Branding and Marketing (DBM-V), Macau, Kina.
  • Michael, I., Miličević, K. i Krešić, D. (2014). Preparing for Tomorrow: Analyzing Tourism Demand from GCC countries to Croatia. International Conference on Tourism Milestones – Preparing for Tomorrow, Sharjah, Ujedinjeni Arapski Emirati.
  • Herceg, N., Krešić, D. i Miličević, K. (2013). Destination branding challenges in the multiethnic context: The case of Bosnia and Herzegovina. International Critical Tourism Studies Conference V, Sarajevo, Bosna i Hercegovina.
  • Miličević, K., Skoko, B. i Krešić, D. (2012). The power of tourism in creating a national brand: case of Croatia. The Destination Branding & Marketing Conference (IV International Conference), Cardiff, Ujedinjeno Kraljevstvo.

U 5% najboljih poslovnih škola u svijetu

ZŠEM među 200 najboljih u svijetu, među 60 najboljih u Europi

ZŠEM postao centrom izvrsnosti u edukaciji HR specijalista