Matea Hanžek, MSc,MBA - Zagreb School of Economics and Management

Go back

Matea Hanžek, MSc,MBA

Matea Hanžek, MSc, MBA, doktorand je na sveučilištu University of Brighton gdje radi istraživanje na temu “Post-conflict destination branding and national identity construction: a discourse analysis of Croatia’s official tourism promotional materials”. Godine 2015. završila je magisterij MSc degree with Distinction in Heritage and Cultural Tourism Management na sveučilištu Edinburgh Napier University. Tamo je osvojila Sveučilišnu medalju za najboljeg studenta u svojoj generaciji te Lee Allardyce Trofej za najbolju disertaciju u svojoj generaciji. Magistrirala je na temu“The role of semiotics in creating a destination’s image: A case study of current promotional materials for the city of Zagreb”. Godine 2013. na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta završila je MBA studij, smjer marketing na temu Brendiranje turističke destinacije – studija slučaja grada Hvara, gdje je također završila i preddiplomski studij na temu „Kako privući investicije u hrvatski turizam?. Za vrijeme studija ne ZSEMu bila je nagrađena Dekanovom listom najboljih studenata četiri godine za redom. Radila je u konzultantskoj tvrtci Horwath HTL u Londonu, kao i u Corinthia Hotelu London. Trenutno također radi na različitim projektima u turizmu povezanim sa destinacijskim marketingom i brandingom. Dodatno je obrazovanje stekla na London School of Economics and Political Science (LSE), BI Norwegian School of Management, Universitat Internacional de Catalunya (UIC) te na  University of Oxford.

  • Hanžek, M. (2019). Exploring Factors Influencing Student Study Abroad Destination Choice: A Case of Croatia. Communication Management Forum: Finding a Common Denominator – Communication, Tourism, National Culture and Brand, May 10.-11. 2019, Zagreb: Edeward Bernays
  • Hanžek, M. (2019). Principles of Tourism Destination Branding: Theory and Research. A Handbook for Tourism and Marketing Students, Zagreb: MATE, d.o.o
  • Hanžek, M. (2016). “Four Pillars Of Sustainability – Slovenia As A Sustainable Tourism

Destination”. In: Hanžek et al., Turizam – Studije slučaja Hrvatske i regije, Zagreb: MATE d.o.o., pp.97-109.

  • Hanžek, M. (2016). “Integrated Marketing Communications – Dubrovnik As The Most Famous Croatian

Brand”. In: Hanžek et al., Turizam – Studije slučaja Hrvatske i regije, Zagreb: MATE d.o.o., pp.167-182.

  • Hanžek, M. (2009). Sociological Competence in Contemporary Business: Cross – disciplinary
    approach to economic education. In: Time to Rethink Economics. Zagreb: University of Zagreb.

Among top 5% of best business schools in the world

ZSEM among 200 of best schools in the world, among 60 of best in Europe

Leader in educating HR specialists