prof. dr. sc. Marija Mira Marušić - Zagreb School of Economics and Management

Go back

prof. dr. sc. Marija Mira Marušić

Biografija

Diplomirala je i doktorirala na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, a magistrirala na University of Rhode Island, Kingston, SAD. Istraživanjem tržišta i strategijom marketinga bavi se stručno i znanstveno cijeli radni vijek, u zemlji i inozemstvu, najprije kao istraživač u Zavodu za tržišna istraživanja, a zatim kao profesorica na Fakultetu za vanjsku trgovinu i Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu na predmetima Strategija marketinga i Istraživanje tržišta. Bila je jedan od suosnivača i voditeljica prve četiri generacije studija MBA na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Objavila brojne stručne i znanstvene radove te udžbenike i priručnik.

Znanost

Marušić, M. (2006) Plan marketinga (Marketing Plan), 2nd ed. Adeco, Zagreb (pp.121) ;

Peer Reviewed Paper Presentations: (2003) Marušić M i T. Vranešević, Mjerenje vrijednosti marke (Measuring Brand Equity), Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Ekonomski fakultet. ;

Faculty Workshops : (2007) Metode istraživanja tržišta u turizmu (Research Methods in Tourism), University of Hawaii at Manoa, Honolulu ;

Discipline-Based Scholarship : Peer Reviewed Journals : (2008) Barnes, N. G. , E. Mattson i M. Marušić. Društveni mediji: istraživanje američkih poduzeća iz skupine The INC. 500 (The INC 500 and Social Media: Marketing research), Tržište, vol XX, No 1, pp 37-47. ;

Peer Reviewed Proceedings : Marušić M. I T. Vranešević, Brand Value: Application of Modern Measurement Tools, Marcus Evans Conference New Challenges in Brand Management, Prag, 2004. ;

Working Papers :(2007) Društveni mediji, razvoj u Hrvatskoj (Social Media, Development in Croatia), University of Massachusetts at Dartmouth, 2006.

Among top 5% of best business schools in the world

ZSEM among 200 of best schools in the world, among 60 of best in Europe

Leader in educating HR specialists